Uložit do nákupního seznamu
Vytvořte nový nákupní seznam

VÁŽENÝ KLIENTE

VZOR FORMULÁŘE ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

(PŘÍLOHA ČÍSLO 2 ZÁKONA O PRÁVECH SPOTŘEBITELE)

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
(tento formulář je třeba vyplnit a vrátit pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy)

  • Příjemce:
    LIGHT MOBIL ARTUR BOJKO
    ul. Lubczyńska 44, 70-896 Załom, Polsko
    upleder.cz
    shop@upleder.com
  • Já / My () tímto informujem / informujeme () o svém / našem odstoupení od kupní smlouvy na následující položky () smlouva na dodávku následujících položek () smlouva o konkrétním díle spočívající v plnění z následujících položek () / za poskytnutí následující služby ()
  • Datum uzavření smlouvy () / obdržení ()
  • jméno a příjmení spotřebitele (spotřebitelů)
  • adresa spotřebitele (spotřebitelů)
  • Podpis spotřebitele (spotřebitelů) (pouze pokud je formulář zasílán v papírové verzi)
  • Datum
    (*) Nehodící se škrtněte.

Reklamace produktu

Vážený kliente,
staráme se o vaše práva, včetně práva podat stížnost. Níže naleznete podrobné informace o naší odpovědnosti za vady námi prodávaného výrobku a vašich právech souvisejících s reklamací na zákonném základě - v rámci záruky.

Důležité! Pamatujte, že pokud je na daný výrobek poskytnuta i záruka, můžete reklamovat i na jejím základě - v tomto případě však bude adresátem ručitel uvedený v záruce. Záruka také pokaždé definuje rozsah vašich práv. Pamatujte, že uplatněním práv ze záruky není dotčena naše odpovědnost ze záruky a že záruka nevylučuje, neomezuje ani nepozastavuje vaše práva podle ustanovení o záruce za vady prodávané věci.

Základ a rozsah naší odpovědnosti za vady výrobku v rámci záruky určují obecně závazné právní předpisy, zejména ustanovení občanského zákoníku.

Jsme povinni dodat výrobek bez závad. V rámci záruky odpovídáme v případě zjištění fyzické vady produktu do dvou let ode dne jeho dodání kupujícímu. Důležité! V rámci záruky odpovídáme za fyzické vady, které existovaly v době, kdy nebezpečí přešlo na kupujícího, nebo které vyplynuly z příčiny spojené se současně prodávanou věcí.

Stížnost můžete podat např.
písemně na adresu: ul. Lubczyńska 44, 70-896 Załom, Polsko
v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu na adresu: shop@upleder.com

V popisu reklamace uveďte: (1) údaje a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména druh a datum vady; (2) žádost o způsob uvedení výrobku do souladu s kupní smlouvou nebo prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy; a (3) vaše kontaktní údaje – usnadní a urychlí projednání vaší stížnosti. Pamatujte, že požadavky uvedené v předchozí větě jsou pouze doporučeními a nemají vliv na účinnost stížností podaných bez doporučeného popisu stížnosti.

Při podání reklamace můžete využít náš vzorový reklamační formulář, není to však povinné.

Vzor formuláře stížnosti.doc

Vzor reklamačního formuláře šablona.pdf



Základní práva kupujícího v souvislosti s reklamací výrobku
Pro kupní smlouvy uzavřené od 25.12.2014.
V tomto případě jsou práva v zásadě rovnocenné povahy, což znamená, že můžete využít jak první, tak i druhou skupinu práv:

1) Skupina: snížení ceny / vrácení peněz
Pokud má prodávaný výrobek vadu, můžete podat prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy, ledaže bychom okamžitě a bez zbytečného obtíží vyměnili vadný výrobek za bezvadný nebo vadu odstranili.

Důležité! Toto omezení neplatí, pokud byl produkt již námi vyměněn nebo opraven, nebo pokud jsme nesplnili povinnost vyměnit produkt za produkt bez závad nebo závadu odstranit.

Je-li zákazník spotřebitel, může místo námi navrženého odstranění vady dle ustanovení výše požadovat výměnu výrobku za výrobek bez vad, nebo místo výměny výrobku požadovat vadu odstranit, pokud není možné uvést produkt do souladu s kupní smlouvou vámi zvoleným způsobem nebo by to vyžadovalo nadměrné náklady v porovnání s námi navrhovaným způsobem

Důležité! Zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada irelevantní.

2) Skupina: oprava / výměna
Pokud má prodávaný výrobek vadu, můžete požadovat výměnu výrobku za výrobek bez vady nebo odstranění vady. Můžeme však odmítnout vyhovět vaší žádosti, pokud není možné uvést vadný produkt do souladu se smlouvou vámi zvoleným způsobem nebo by to vyžadovalo nadměrné náklady ve srovnání s druhým možným způsobem, jak jej uvést do souladu se smlouvou.

Pamatujte, že zákazník, který uplatňuje práva ze záruky, je povinen doručit vadný výrobek na naše náklady na adresu: ul. Lubczyńska 44, 70-896 Załom, Polsko. Například, pokud by však vzhledem k druhu výrobku nebo způsobu jeho instalace byla jeho dodávka nadměrně obtížná, je Zákazník povinen nám výrobek zpřístupnit v místě, kde se výrobek nachází.

Na Vaši stížnost odpovíme neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne jejího podání. Důležité! Nereagování ve výše uvedené lhůtě znamená, že reklamaci považujeme za oprávněnou.

Spotřebitel má také možnost využít způsoby mimosoudního řešení sporů.

Podrobné informace o možnosti Zákazníka, který je spotřebitelem, využít mimosoudní způsoby reklamace a nápravy a pravidla přístupu k těmto postupům jsou k dispozici na webových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele na adrese: https:// uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

K dispozici je také kontaktní místo u prezidenta Úřadu pro Hospodářskou Soutěž a Ochranu Spotřebitele (telefon: 22 55 60 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl nebo písemná adresa: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varšava, Polsko), jejímž úkolem je mimo jiné poskytování pomoci spotřebitelům ve věcech mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

Spotřebitel má následující vzorové možnosti využití mimosoudních způsobů reklamace a nápravy: (1) podání žádosti o řešení sporu stálému spotřebitelskému rozhodčímu soudu (více informací na: http://www.spsk.wiih.org.pl /); (2) žádost o mimosoudní řešení sporu vojvodskému inspektorovi Obchodní Inspekce (více informací na webových stránkách inspektora příslušného pro místo podnikání prodávajícího); a (3) pomoc místního (obecního) ombudsmana spotřebitelů nebo společenské organizace, mezi jejíž statutární úkoly patří ochrana spotřebitele (včetně Sdružení spotřebitelů, Sdružení polských spotřebitelů). Poradenství je poskytováno mimo jiné e-mailem na bilety@dlakonsumentow.pl a na spotřebitelské lince 801 440 220 (horká linka je v provozu v Pracovní dny od 8:00 do 18:00, poplatek za připojení dle tarifu operátora tarif).

Na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr existuje online platforma pro řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na úrovni EU (platforma ODR). Platforma ODR je interaktivní a vícejazyčný web s jednotným kontaktním místem pro spotřebitele a podnikatele usilující o mimosoudní řešení sporu ze smluvních závazků vyplývajících z online kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb (více informací na na webových stránkách samotné platformy nebo na webových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

Další reklamace

Stejným způsobem jako výše můžete také podat stížnost související s poskytováním elektronických služeb prostřednictvím našeho internetového obchodu (např. účet nebo objednávkový formulář) a další stížnosti související s provozem našeho internetového obchodu.

V popisu stížnosti uveďte (1) informace a okolnosti týkající se předmětu stížnosti, zejména druh a datum vzniku nesrovnalosti; (2) váš požadavek; a (3) kontaktní údaje – usnadní a urychlí projednání stížnosti. Pamatujte, že požadavky uvedené v předchozí větě jsou pouze doporučeními a nemají vliv na účinnost stížností podaných bez doporučeného popisu stížnosti.




pixelpixel